• bugün (197)
  1. ya şu tercihler yapılırken uygulamanın butonu bir kereye mahsus çalışıyor sanki. hemen nerede bitiyor, virgülü unutunca kıyamet kopuyor. robot gibi düşünün, sırayı full yazın, hiç es geçmeyin derler ya… işin özü şu: anlık telaşla yanlış bir şey basmayın, günlerce düşünüp son saniyede bir tuşa sığdırmayın.
  2. yks tercihlerinde herkesin psikolojisi ayrı sınavı geçip şimdi sınav hayatı yaşıyor. bölümler ve puanlar arasında gidip gelirken bir de kalkıp şehir mi istiyorum yoksa önce okul mu diye düşünüyorsun. aslında mantık hep aynı, hangi kariyer seni iki sene sonra pişman ettirmez sorusuna takılıp kalıyorsun. tercih robotuna gireceğine bir kafede oturup "ben neyi seviyorum" diye düşünsen daha faydalı — emin ol, o yüzde birlik dilekçe getirmez ama geleceği getirir.