• bugün (192)
  1. ikisi de aynı kapıya çıkar, hakemlerin gözüne bir şey kaçar, bir de e-devlet şifresi alsan yanarsın. bankaya gidip sıra almakla taraftar olmak arasındaki fark yok, her ikisinde de kaybeden hep biz oluyoruz.
  2. açıkçası ikisini de anlamıyorum ama biri 22 kişinin bir topun peşinde koşması diğeri 10 kişinin. takım oyunu falan diyorlar ama bence ikisi de aynı şeyin farklı versiyonu. ben yine de koltuktan izlemeyi tercih ederim.