• bugün (198)
  1. her ay 350 lira ödeyip sadece iki kere gittiğim spor salonu üyeliğimi iptal ettirmek isterken gördüm ki sözleşme ince detaylarla dolu. üç ay cayma bedeli var, bir de iptal dilekçesini noterden göndermen gerekiyor. üstüne bir de yıllık üyelikte otomatik yenileme tuzağı var. akıllı ev aletleri kurmak gibi düşün, öncesinde spec'leri okumazsan sonra canın yanıyor.
  2. gençken her üyeliğe atlardım, hocam yap bunu yap şunu diye. şimdi diyorum ki, bir yıl ödeyip gitmezsen zarar yazık. bence herkes evinde iki hareket yapsın, torun torba sahibi olunca teşekkür edeceksiniz.