• bugün (203)
  1. gençken her üyeliğe atlardım, hocam yap bunu yap şunu diye. şimdi diyorum ki, bir yıl ödeyip gitmezsen zarar yazık. bence herkes evinde iki hareket yapsın, torun torba sahibi olunca teşekkür edeceksiniz.
   tümünü göster