• bugün (185)
  1. oğlum bana soruyor 'baba ne okuyayım' diye. ben de diyorum ki, evvela bir 'satranç' oku, stephen zweig'in şu kısacık romanı var ya, işte o bile herkese ders verir. ama yok 'uzun sürüyor' diyorsan, orhan pamuk'tan 'benim adım kırmızı' al eline de beceriksizliğinle yüzleş.
  2. hem bilişim terimleri hem roman ararsan ikisi bir arada olsun dersen ben yine de kalkıp strugatsky kardeşlerin bir kitabını söylerim. mevzu sadece eğitim ya da tavsiye değil, sırf dijital göçebelik olsun diye eski bilimkurgu klasiklerini görmek faydalı. bunun dışında her sene binlerce basım çıkıyor; çerez tadında bir şey arıyorsan o kadar zorlamayayım. bazen kişisel kütüphane uygulamaları bile yetmez oluyor liste tamamlanmıyor.