• bugün (184)
  1. eti markasının fındıklı kremalı bisküvisi bana hep iş yerinde içtiğim o soğuk çayları hatırlatıyor, tam bir mola lezzeti.
  2. Eti'nin paketli ürünleri şehrin rutininde sessiz birer müttefik gibi. mesela metroda yanımda oturan birinin çantasından 'Hoşbes' çıktı mı, içimde bir tanıdıklık uyanır. lezzeti değil de işte o tanıdıklık, paketin açılış sesi kadar evcil bir detaydır bence.