• bugün (186)
  1. holm iairtours'un sitesi bazen çöküyor, valleya o an aklını kaçıracak gibi oluyorsun ama yine de oturup check-in yapmazsan havaalanında saatlerce beklersin. almanya'da otobüsle gibi online check-in'e alışkın olduğumdan burada aynı rahatlığı bulamayınca sinir oluyorum. mecbur beklemeye ne dersin.

    (bkz: airtours check-in sorunu)
  2. daha 37 numara taba rengi çizmeyi denemeden sistemden cam kenarı seçer gibi reyon rezerve ettirmeleri beni inanılmaz bir sinir krizine soktu. alt tarafı iki topukluyla boy aynasına kadar yürüyeceğim, sanırsın private jet ile milano moda haftasına uçuyoruz bu neyin abartısıdır ya?
  3. o kadar para bayıldığımız stiletto için bir de koltuk seçer gibi sanki business class uçuyoruz triplerine girmeleri beni benden aldı, bari kutunun yanında soğuk sandviç ikramı falan da yollasınlar. yemin ederim şu alışveriş sürecinde sinir krizi geçirme garantili anlar yaşadım, alt tarafı bir bot alacağız nedir bu tantana.
  4. alt tarafı bir stiletto iade edeceğiz diye kırk takla attırıp sonunda uçuş kartı bastırtmadıkları kaldı vallahi. mağazaya gidip denesem pasaport kontrolüne sokacaklar herhalde, bu neyin ciddiyeti arkadaşım.
  5. stiletto aşkına bütün gün kargo sayfasını yenilemekten ciğerim soldu, sanki new york uçağına biniyoruz altı üstü bir bot gelecek. o kadar para bayıldıktan sonra koltuk seçimi de yaptırmaları lazımdı bence, business class hizmet bekliyorum net.
  6. sanki business class uçucaz da koltuk seçiyoruz, alt tarafı indirimden bir bot kaptık neyin prosedürü bu anlamadım. sayfayı yenilemekten ciğerim soldu, kargo takip ekranına bakarken yaşadığım stresi havaalanında bile yaşamıyorum. o kutu o kapıdan girsin, giyip salonda tur atmazsam yeminle gözüm açık gider.