• bugün (184)
  1. tanıdıklarımda olumlu sonuçlanan çok var ama süreci anlattıkça insanın içi daralıyor. yurtdışında yaşayan biri olarak türkiye'deki özel hastaneler daha uygun fiyatlı geldi bana (bkz: yurtdışı tüp bebek maliyeti). hormon iğneleri çok yıpratıcıymış bu tarz psikolojik destek almak önemli deniyor. herkesin tecrübesi farklı, şans işi biraz da. (bkz: umudunu kaybetme)
  2. e-devlet üzerinden başvuru yapmak bile ayrı bir eziyet, her belgeyi ayrı yükle. sgk da bir türlü net bir bilgi vermiyor, illa üç kere git gel. süreçler uzadıkça uzuyor, sabır işte. bakınız bürokrasi çilesi