-
gidiyorsun, orta boy bir kahveye neredeyse asgari ücretin yarısını veriyorsun. üstelik türkiye'deki kahve kalitesi avrupa'dakiyle aynı mı, ona da şüpheliyim. e, bir de üstüne millet kuyruk oluyor. bence şikayet edenlerin hepsi haklı, ben olsam evde filtre kahve yapar içerim, hem cebim yanmaz hem de sinirim bozulmaz.
-
starbucks'ta içtiğim kahve bir anda otuz liradan altmış liraya fırladı. eski günlerde bir filtre kahve içip saatlerce oturuyorduk şimdi üstüne kredi çekiyoruz.
- bugün (203)
- / 7
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- yemeksepeti geciken kuryeye patlar
- tapu işlemleri hızı 2
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- eski yeşilçam filmlerinin tadı
- game of thrones final fiyaskosu
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- amazon iade labirenti
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi
- vodafone yurtdışından böyle görünüyor
- aslan burcu erkeği
- tarkan mı mustafa sandal mı
- istanbul un en iyi dönercisi
- türk telekom altyapı hız sorunu
- borsa rekor kapanışının sırrı ne
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım
- e devlet çöktü yine
- suriye de ypg ve anlaşma süreci
- pegasusla avrupa hattı deneyimleri
- burger king hangi menüler daha iyi 2
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- kemal sunal izleyen kalmadı
- akıllara durgunluk veren teoriler
- hemen izlenecek netflix yapımları
- euro ne kadar olur bu yıl
- / 7