• bugün (203)
  1. gidiyorsun, orta boy bir kahveye neredeyse asgari ücretin yarısını veriyorsun. üstelik türkiye'deki kahve kalitesi avrupa'dakiyle aynı mı, ona da şüpheliyim. e, bir de üstüne millet kuyruk oluyor. bence şikayet edenlerin hepsi haklı, ben olsam evde filtre kahve yapar içerim, hem cebim yanmaz hem de sinirim bozulmaz.
  2. starbucks'ta içtiğim kahve bir anda otuz liradan altmış liraya fırladı. eski günlerde bir filtre kahve içip saatlerce oturuyorduk şimdi üstüne kredi çekiyoruz.