• bugün (186)
  1. evet ayol her zamanki gibi yine bindik bir gidiyoruz ara sıra bir kahve keyfi yapalım diyorsun ama kasadaki rakamı görünce oturup bir daha düşünüyorum. geçen o meşhur karamelli soğuk kahvelerinden söyledim bereket versin ki boyu da küçülmüş ama fiyatı inanılmaz şişmiş. amerika'da tıp öğrencisi olsam yine aynı paraydı herhalde diye düşünmeden edemiyorum.
   tümünü göster