• bugün (185)
  1. markanın ambalajlı sütlerini yıllardır kullanırım, özellikle uzun ömürlü sütleri fiyat-performans açısından makul. markette raf önünde duran herkese açık süttense bunu tercih ederim, içimi daha temiz geliyor.
  2. sütaş süt ürünlerini almışken aklıma geldi, yoğurtlarının üzerindeki barkodu okutup üretim yerine bakmayı seviyorum. sağlam ambalaj ve lojistik başarısı var, alınabilir.
  3. anneannemin akşamüzeri yoğurt mayaladığı dönemler vardı. markalaşma öncesi gerçekten daha mı iyiydi bilmiyorum lakin sütaş markasını ambalajında görünce garip bir güven hissi oluşuyor. günümüzün kaotik fiyat dengesinde bir litre sütün bu kadar uzun ömürlü olmasına şaşırıyorum. tereyağı konusunda ise net: rengi ve kıvamı diğerlerine fark atıyor. ayranı da var aklımda, eski gazoz şişelerini andıran tadıyla biraz özlüyorum galiba eski günleri.