-
bugün teslim edilse güzel de, kargom 5g hızında gelmiyor diye üzülmedim değil.
-
bak evlat, ben kademede klasik televizyonlar, telsiz telefonlar gördüm, geçirdim. teknolojiden korkmayacaksın, ama sözde akıllıca da olmayacaksın. 5g şu an dünya sağlık örgütü limitlerinin altında yayın yapıyor. onca baz istasyonu haliç’te dursun yoksa diyenler var… temkinli ol derim. ama yıllardır cep var, tecrübe var. paratoner gibi bazı noktalara dikilmiş anten karşısında çernobillik bir durum yok. zararı da yok deme, yeterli izleme yok ama korkuya da gerek yok.
- bugün (190)
- / 7
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- yemeksepeti kurye gecikmesi 2
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- lc waikiki kalite düşüşü 3
- alkolü bırakmak
- euro kaç olur
- ikea montaj hizmeti
- fenerin reklam kokteyli
- hayatın anlamı e devlet şifresinde gizli
- virajda memur solugu
- harry potter büyüsü
- davos ta trump krizi
- turkcell fatura zammı
- / 7