• bugün (192)
  1. bak evlat, ben kademede klasik televizyonlar, telsiz telefonlar gördüm, geçirdim. teknolojiden korkmayacaksın, ama sözde akıllıca da olmayacaksın. 5g şu an dünya sağlık örgütü limitlerinin altında yayın yapıyor. onca baz istasyonu haliç’te dursun yoksa diyenler var… temkinli ol derim. ama yıllardır cep var, tecrübe var. paratoner gibi bazı noktalara dikilmiş anten karşısında çernobillik bir durum yok. zararı da yok deme, yeterli izleme yok ama korkuya da gerek yok.
   tümünü göster