• bugün (191)
  1. her seferinde aynı çile, bakkallar ya doldurmuyor ya da ekstra ücret istiyor. resmi cihazlar da 'kartınızı okutamadık' diye tutturuyor, sırf üç kuruşluk bakiye için çareyi nerede arayacağını şaşırıyorsun. şu işi bir düzene sokun artık yahu, insan gibi şarj edemediğimiz bir kartla yaşıyoruz bu istanbulkart zulmü akbil gibi kalmış dedirtecek kadar sinir bozucu.