• bugün (197)
  1. her şey uygulamaya döndü ama bir tık soğuk geldi. en ufak sorunu halletmek için çağrı merkezinde saatlerce bekliyorsun. eski bankacılar hatırlar, müdür yardımcısına çıkıp sorunu çözerdin hemen. şimdi her şey pin kodu ekranı, yapay zeka asistanı falan. hızlı olması lazım ama bir olayda bir gün işim kaldı. kartım bloke, netti de param hala gözüküyor mu uygulamadan ben anlamadım. insan sıcaklığı arayan biriyseniz zor.
   tümünü göster