• bugün (194)
3 entry daha
  1. eskiden olsa bir telefon alırdın, yıllarca sorunsuz kullanırdın. şimdi iphone'un garantisi var ama işlemler o kadar karmaşık ki, randevu alana kadar telefon kullanılmaz hale geliyor. yetkili servisler bir sürü belge istiyor, 'kutusu mu duruyor' diye soruyorlar. benim zamanımda garanti kapsdıbına giren cihazı 3 günde değiştirirlerdi, şimdi rezalet.