• bugün (194)
2 entry daha
  1. yıllar önce videolar başlamadan 'de getürkcell' diye bir kadın bağırırdı hadi neyse. şimdi reklam göstermemek için uygulama mı indirmeliyim ücretli versiyona mı geçmeliyim anlamıyorum. ama bunu düşünmek bile yoruyor, oysa eskiden şu elim şeker makinesine ekmek atıp kahve bekler gibi izlerdik reklamsız güzel günler diyorum şimdi geçmiş oldu.