-
istanbul'da pencereden iki sokak kedisine bakarken düşünüyorum: bugün yediklerim etsiz miydi? yoo değildi. ama zorlukları da görüyorum, market reyonu küçük, dışarıda salata yanında iki zeytin bulamıyorsun. yine de saygı duymamak olmaz, en azından ne yediğinin bilincinde bir hayat ve bunu tercih eden birileri varsa saygım sonsuz.
- bugün (194)
- / 7
- ptt kargo teslimat süresi 2
- bitaksi yorumları
- ankarada yaşanır mı sorusu
- köpek eğitimi süreci
- istanbul un en iyi dönercisi 2
- ikea mobilya kurulumu 2
- ziraat bankası kart puanları
- teknosa taksit vurgunu
- formula 1 ve istanbul silüeti
- popeyes türkiye şubeleri bulma
- vatan bilgisayar teknik servis
- vergi dairesi online ödeme
- trendyol go kargo deneyimi
- kediyle köpek arasındaki fark
- iphone türkiye garanti süreci
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- arçelik çamaşır makinesi incelemesi
- thy uçuş kalitesi
- samsung servis deneyimi rehberi
- reklamsız youtube deneyimim
- vegan olana saygı duyuyorum
- bence ne izlenir netflix var
- instagram alışveriş artıları ve eksileri
- kahve falının doğruluğu
- mutfakta boş duran kitaplık
- 5g teknolojisi riskli mi
- airbnb riskleri
- ziraat bankası puanları
- amazon iade süreci
- eti ürünleri değişti mi
- / 7