-
amazon türkiye'nin iade süreci başlı başına bir bürokrasi şaheseri. bir ürünü iade etmek için önce kargoyu bekliyorsun, sonra sisteme girip etiket alıyorsun derken bir de bakıyorsun ki aradan iki hafta geçmiş. ben emekli memur olarak diyorum ki e-devlet'teki gibi her şey tek tıkla olmalı. yoksa milletçe bu işleri uzatmaya bayılıyoruz. iade için ürünü gönderdin, paranın hesabına yatması için bir de 'işlem inceleniyor' yazısına bakıyorsun. haydi kolay gelsin.
- bugün (191)
- / 7
- trendyol go kargo deneyimi
- kediyle köpek arasındaki fark
- iphone türkiye garanti süreci
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- ptt kargo teslimat süresi
- arçelik çamaşır makinesi incelemesi
- thy uçuş kalitesi
- samsung servis deneyimi rehberi
- reklamsız youtube deneyimim
- vegan olana saygı duyuyorum
- bence ne izlenir netflix var
- instagram alışveriş artıları ve eksileri
- kahve falının doğruluğu
- mutfakta boş duran kitaplık
- 5g teknolojisi riskli mi
- airbnb riskleri
- ziraat bankası puanları
- amazon iade süreci
- eti ürünleri değişti mi
- akrep burcu kadın özellikleri
- pınar et nereden alınır 2
- sigarayı bırakma süreci
- game of thrones finalinin hüsranı
- popeyes istanbul şubeleri
- eski bankacılık ruhu kalmadı
- mng kargo nerede benim paket
- ikea mobilya montajı sorunu
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- tcmb enflasyon faiz beklentisi
- pasaportta o eski telaş yok
- / 7