• bugün (191)
  1. amazon türkiye'nin iade süreci başlı başına bir bürokrasi şaheseri. bir ürünü iade etmek için önce kargoyu bekliyorsun, sonra sisteme girip etiket alıyorsun derken bir de bakıyorsun ki aradan iki hafta geçmiş. ben emekli memur olarak diyorum ki e-devlet'teki gibi her şey tek tıkla olmalı. yoksa milletçe bu işleri uzatmaya bayılıyoruz. iade için ürünü gönderdin, paranın hesabına yatması için bir de 'işlem inceleniyor' yazısına bakıyorsun. haydi kolay gelsin.