-
yılların tecrübesiyle söylüyorum ki bu işin şakası kalmadı. yurt dışından bir hediye gelmişti, takip numarasına bakıyorum bir gün dağıtımda, ertesi gün yolda, üçüncü gün şubede falan. arayınca alamıyorsun elemanlar biz ararız diyor. insanın güveni sarsılıyor. gençler diyor ki app'ten bakın, ama koskoca kargoculukta bu kadar basit şey mi olmaz. bir çözüm bulsunlar artık.
- bugün (197)
- / 7
- kahve falının doğruluğu
- mutfakta boş duran kitaplık
- 5g teknolojisi riskli mi
- airbnb riskleri
- ziraat bankası puanları
- amazon iade süreci
- eti ürünleri değişti mi
- akrep burcu kadın özellikleri
- pınar et nereden alınır 2
- sigarayı bırakma süreci
- game of thrones finalinin hüsranı
- popeyes istanbul şubeleri
- eski bankacılık ruhu kalmadı
- mng kargo nerede benim paket
- ikea mobilya montajı sorunu
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- tcmb enflasyon faiz beklentisi
- pasaportta o eski telaş yok
- davos ta trump ile gergin anlar
- eski türk filmlerindeki o tat
- 5g sağlığa zararlı mı
- teknosa taksit kampanyaları
- defacto iade süreci sorunları
- aşk acısını hafifletmenin yolları
- yks tercihleri uzaktan bakmak
- toki trabzon kura sonucu geldi
- sigarayı bırakma yöntemleri
- tüp bebek süreci nasıl işliyor
- ypg türk bayrağına saldırdı mı
- şener şen ve eski filmleri 2
- / 7