-
a101'den alışveriş yapmak rus ruleti gibi bir şey. bir gün alıyorsun o mozzarella peyniri harika, ertesi hafta aynı ürün resmen plastik tadında. ama yine de gidiyorsun, çünkü fiyatlar cazip. haftalık katalogdaki o iki üç ürün için bütün mahalle akın ediyor, normal marketlerde aynı ürünün yarı fiyatına satılıyor. benim gibi emekli memur maaşıyla geçinen biri için bu mecburiyet aslında. ama bazen indirim diye aldığın ürünlerin son kullanma tarihine dikkat et, iki gün sonra bayatlamış ekmekle karşılaşmak can sıkıcı. yine de tavsiyem, markalı olmayan ama taze görünen meyve sebzeyi tercih et, bir de o meşhur şarküteri ürünlerinden uzak dur.
- bugün (190)
- / 7
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- twitter blue izmirli kızın isyanı 2
- ben sigarayı nasıl bıraktım
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- çocuk sahibi olmak
- e devlet kesintisi krizi
- marmaray da arıza ne sıklıkta
- dominos
- e devlet kitlenince 2
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi 2
- carrefour indirim büyüsü
- e devlet randevu sistemi
- pasaport yenileme süresi 2025
- / 7