• bugün (191)
  1. aldığımdan beri uygulaması donuyor, kargo hızlıydı ama televizyonu açana kadar geçen sürede eski modelimi özledim.
  2. benim zamanımda televizyon dediğin tüplüydü, markalar belliyken vestel sonradan türemiş bir markaydı. şimdilerde smart tv diye bir şey çıkardılar, malum yeşilçam filmlerini izlerken kumandayla oynaş dur. uzaktaki köydeki annem bile vestel almış, arayüzü pek anlamadı ama hdmi falan uğraştırdı. eskiden düğmeyi çevir, kanal değiştir, ne güzeldi.