-
geçen hafta aldım, ama çektiğim dert başka. doğrulama bile vermiyor adamlar, parasına yazık.
-
twitter blue türkiye'ye gelince asıl komik olan insanların hala bunu bir statü sanması. bir zamanlar mavi tik falan derdik, bir haftaya hepimiz bir oluyorduk. şimdi aylık para verip onaylama simgesi kapmanın hiçbir anlamı yok, zira bırak dışarıyı, kendi arkadaş ortamında bile karşılığı espri konusu oldu. hizmet olarak reklam azalması falan demişlerdi ama bence en büyük özelliği hesabı dondurmak istediğinde pes ettiren bir para tuzağı olması. kısacası gereksiz.
- bugün (196)
- / 7
- ypg bayrak provokasyonu
- arçelik çamaşır makinesi kullananlar
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- yks tercih telaşı
- lc waikiki ürün kalitesi
- istanbulkart dolum sorunları
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi 2
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- / 7