• bugün (184)
  1. ben yıllardır market alışverişinde birçok markayı denedim, kahve dünyası'nın çekirdeklerini toz kahvesiyle karıştırıp satması hiç hoşuma gitmedi. üstelik fiyatı da bayağı tuzlu ama tadı beklentiyi karşılamıyor.
  2. ben bursalı ev hanımıyım, kahve dünyası'nı yıllardır bilirim. çeşitleri geniş, taze çekirdek satıyorlar. geçen hafta fındıklı kahve aldım, poşeti açınca mis gibi koku, demlemesi de keyifli. ama fiyatları biraz yükseldi, ona takıldım. arçelik kahve makinemle denedim, filtre kahve olarak çok güzel verdi. kargo konusunda da sıkıntım olmadı, paketleme özenli. denemek istiyorsanız türk kahvelerini de tavsiye ederim.
  3. kahve dünyası çikolataları eskisi gibi değil, içindeki malzeme kalitesi düşürülmüş. özellikle bitter serisi acılaşmış, o eski yoğun tadını özlüyorum. bir de fiyat performans olarak zorluyor, alternatifler varken tercih etmemek gerekiyor.