-
evdeki arçelik makineyle aramız iyi değil açıkçası. 3 yıl oldu alalı, daha 2 kere servis gördü. susmuyor, sallanıyor, program sonu melodisini dinlemekten bıktım. tamam türk malı desteklenir de, bu kadar da gürültücü olmasın. geçen gün hollanda'daki arkadaşın makinesine baktım, premium bir sessizlik var. ayarlardan su tasarrufuna kadar her şeyi düşünmüşler. burada ise eğri duran halıyı düzeltmekten kendi progrdıbını kendin yazıyorsun adeta. yok illa arçelik alacağım diyorsanız, bari ertesi gün teslim edeni tercih edin ki cayma hakkınız olsun.
(bkz: arçelik servis serüveni) -
o makinenin sesinde ayrı bir huzur vardı yemin ederim, düdüklü tencere tıslarken eski günlerde annemin makinesi utanmadan yıllarca ter dökerdi hatırlıyorum. şimdikiler tıkır tıkır çalışıyor ama bir kere bozulunca bir ömür gidiyor sanki ayağı taşa takılıvermiş gibi oluyor o güven de titreye titreye kalıyor işte. dayanıklıydı o eski çamaşır makineleri, çeyiz sandıklarından farksızlardı demek geliyor içimden bu yeni nesil mızküflü şeylerde o eski tat yok.
- bugün (191)
- / 7
- süper loto devir çilesi
- dolar uçar iner alıştık
- türkan şoray filmleri 2
- köpek terbiyesi değişti
- hayatı kazanamamak
- grönland ve trump hezeyanı
- garanti bbva uygulama yurtdışı
- kedi sahiplenmeden önce bilinmesi gerekenler
- eski türk filmlerindeki o tat
- davos trumpsavası
- sütaş süt ve ürünleri
- vergi dairesi online ödeme
- bekonun dayanıklılık sırrı 2
- vodafone un vaat ettiği hız 2
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- spotify çalma liste kültürü
- köpek eğitimi ipuçları
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi 2
- bitaksi şikayetleri 2
- kemal sunal ve teknoloji 2
- spotify premium geçmeye değer mi
- 5g teknolojisi riskli mi
- türkan şoray efsanesi
- tüp bebek tedavisi macerası
- tarkan vs mustafa sandal
- yks tercihleri uzaktan bakmak
- uzayda ses var mı
- tıp mühendislik karşılaştırması
- burger king menüleri hangisi iyi
- twitter blue a para verilir mi
- / 7