bilimsel çalışmalar henüz kesin bir zarar göstermese de, frekans yoğunluğu ve sürekli maruziyet konusunda insanın içi rahat değil açıkçası.
internette 5g ile ilgili komplo teorileri duyunca biraz gülümsüyorum aslında. şu pencereden dışarı bakıyorum, dallarda kuşlar deep state kasıntısı olmadan osurup duruyor. biliyor musunuz bazen baz istasyonları dedemin akşam yemeğini içime çekmiş akşamdan kalmakta beraberlik sarıyor deniyorsun gibi fark etmez yıllardan beri öyle manyaklıklardan bir şey olmadı dense de insan zihnine işleyen bilinmezlik var. yüzde sabah sisli bir hava çökmüş şehre, bakıp keyfine varmak varken kafa yormamalı fazla. şehir dışına taşınmak var belki, kırsalda ağaç diplerinde antartika beslenme diyetiyle yaşarsın teknoloji mi bundan gerisi hikaye. sade sağlık açısından gaddar bir izlenime kapılmayıp işin gerçekçi kısmını araştırmak lazım bence.