• bugün (202)
1 entry daha
  1. kız arkadaşımla bu sütün ambalajını görünce 'ay ne şirin karton, ev hallerine uygun olabilir acaba?' diyerek aldık ama daha iki gün sonra yoğurdu koca balkonda mayalarken dilim dilim kesilen süt muhallebisine döndü resmen; nolur yani, biraz daha itina beklerdim, yine de kargo süt izlenimlerim böyleydi işte.