-
bak oğlum izin ver sana bi öğüt vereyim. sütaş markası dediğin sağlamdır, gözün kapalı alırsın. ben 40 yıllık bankacıyım, bu süt işinde laf dinlemeyen çok gördüm, sonra pişman oldu. onun ayranı, yoğurdu derken eve bir koli girince haftalık iş görür. şimdinin genci hemen kargo siparişi, hazır gıda diye geçiniyor ama bunun tadı başka işte. yılların verdiği tecrübeyle söylüyorum, sütçüden al şunu, paran boşa gitmez.
-
kız arkadaşımla bu sütün ambalajını görünce 'ay ne şirin karton, ev hallerine uygun olabilir acaba?' diyerek aldık ama daha iki gün sonra yoğurdu koca balkonda mayalarken dilim dilim kesilen süt muhallebisine döndü resmen; nolur yani, biraz daha itina beklerdim, yine de kargo süt izlenimlerim böyleydi işte.
- bugün (198)
- / 7
- bitaksi şikayetleri
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- anksiyeteyi yenme yöntemleri
- sağlıklı yemek trendleri
- netflix izleme alışkanlıkları
- ofis dedikodusu
- nato trump eşitlik ister
- evde spor yapmak
- flo ayakkabı konfor testi 2
- süleyman şah türbesi bakımı
- sütaş markası ve ürünleri
- tapu müdürlüklerinde işlem hızı
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- yemeksepeti geciken kuryeye patlar
- tapu işlemleri hızı
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- eski yeşilçam filmlerinin tadı
- game of thrones final fiyaskosu
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- amazon iade labirenti
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi
- vodafone yurtdışından böyle görünüyor
- aslan burcu erkeği
- tarkan mı mustafa sandal mı
- istanbul un en iyi dönercisi
- / 7