• bugün (198)
1 entry daha
  1. galatasaray'ın avrupa’daki maçlarını izlemeyeli uzun zaman oldu, bu defa yurtdışında bir dostla mesajlaşırken duydum. stadyumda baykuş mu uçtu ne oldu, iyi oynadıklarını söylüyor medya ama biz uzaktan görüntülere bakınca işte atletico zaten portakalı sıkıp suyunu içmiştir. maçın hakkını verecek bir açık oyun yakalamak lazım ama galatasaray sonlara doğru yorulmuş gibiydi. evet atletico’yu iyi tutmuşlar bir süre, sonra akşam akşam golü yedik. orta sahadaki toplarını daha hızlı çevirebilseler daha farklı olur muydu acaba falan derken özlem de katlanıyor. almanya'da işlerine dalmış timsah gözyaşları akıtıyor.