• bugün (198)
  1. tam hacetini göreceksin, sistem kesintisi… sgk'ya borcum var mı diye bakıyorum, yok efendim sistem yoğunmuş. ne yoğunluğu be, herkes aynı anda mı sgk sorguladı? işte o an insanın içinden 'ulan nüfus müdürlüğüne gitseydim daha çabuk hallederdim' demek geliyor. gece üçte dene istersen, yine kesintisi var.