-
uzun yılların devlet memuruyum, şu döviz işine iyice kafayı taktım. memur maaşıyla adam gibi birikim yapamıyoruz ama insan yine de bir kenara euro atıyor. bana sorarsanız euro yaz aylarında bir daha tırmanışa geçecek, çünkü bizim ekonomi dediğin şey zaten yokuş aşağı koşmaya devam ediyor. yeni haberler geliyor ama kimsenin cebinde niyet ne? neyse, ben emekli oldum, dövizle uğraşmaktan karıncalandı canım. sabah e-devlet açıyorum, akşam kurlara bakıyorum; yine de bir memur soğukkanlılığıyla izliyorum bu terk edişi. belki bir gün düzelir, ama o zamana kadar eurolari yorgan altında saklamayı öğrendik.
- bugün (203)
- / 7
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- yemeksepeti geciken kuryeye patlar
- tapu işlemleri hızı 2
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- eski yeşilçam filmlerinin tadı
- game of thrones final fiyaskosu
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- amazon iade labirenti
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi
- vodafone yurtdışından böyle görünüyor
- aslan burcu erkeği
- tarkan mı mustafa sandal mı
- istanbul un en iyi dönercisi
- türk telekom altyapı hız sorunu
- borsa rekor kapanışının sırrı ne
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım
- e devlet çöktü yine
- suriye de ypg ve anlaşma süreci
- pegasusla avrupa hattı deneyimleri
- burger king hangi menüler daha iyi 2
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- kemal sunal izleyen kalmadı
- akıllara durgunluk veren teoriler
- hemen izlenecek netflix yapımları
- euro ne kadar olur bu yıl
- / 7