-
galatasaray'ın avrupa’daki maçlarını izlemeyeli uzun zaman oldu, bu defa yurtdışında bir dostla mesajlaşırken duydum. stadyumda baykuş mu uçtu ne oldu, iyi oynadıklarını söylüyor medya ama biz uzaktan görüntülere bakınca işte atletico zaten portakalı sıkıp suyunu içmiştir. maçın hakkını verecek bir açık oyun yakalamak lazım ama galatasaray sonlara doğru yorulmuş gibiydi. evet atletico’yu iyi tutmuşlar bir süre, sonra akşam akşam golü yedik. orta sahadaki toplarını daha hızlı çevirebilseler daha farklı olur muydu acaba falan derken özlem de katlanıyor. almanya'da işlerine dalmış timsah gözyaşları akıtıyor.
- bugün (203)
- / 7
- e devlet yine çöktü mü
- n11 satıcı güvencesi
- marmarayın arıza maratonu
- evden çalışanların yalnızlığı
- gurbetçi tercihi
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım 2
- pencereden kargo takibi
- psikolog seçimi
- ölüm sonrası boşluk
- istanbulda yaşam
- bitaksi şikayetleri
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- anksiyeteyi yenme yöntemleri
- sağlıklı yemek trendleri
- netflix izleme alışkanlıkları
- ofis dedikodusu
- nato trump eşitlik ister
- evde spor yapmak
- flo ayakkabı konfor testi 2
- süleyman şah türbesi bakımı
- sütaş markası ve ürünleri
- tapu müdürlüklerinde işlem hızı
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- / 7