-
haftasonu arkadaşlar geldi, mangal yapalım dedik. kasaptan alma telaşı yok, hazır paketli et aldım marketten. pınar en bilinen markalardan ama içime sinmedi açıkçası. geçenlerde bir haberde etlerdeki su oranıyla ilgili bir şey görmüştüm, son kullanma tarihini iki kez kontrol ediyorum. tadı güzel olsa da bir tık şüpheciyim, herkese tavsiye etmem ama fiyatı uygun geldiğinde yıllardır alan var.
-
şu yeni açılan Premium marketlerdeki soğuk dolapların önünde durup paketlerin ambalajına bakıyorum uzun uzun, almayı düşünmek bile yetiyor bazen.
- bugün (197)
- / 7
- ziraat bankası kart puanları
- teknosa taksit vurgunu
- formula 1 ve istanbul silüeti
- popeyes türkiye şubeleri bulma
- vatan bilgisayar teknik servis
- vergi dairesi online ödeme
- trendyol go kargo deneyimi
- kediyle köpek arasındaki fark
- iphone türkiye garanti süreci
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- ptt kargo teslimat süresi
- arçelik çamaşır makinesi incelemesi
- thy uçuş kalitesi
- samsung servis deneyimi rehberi
- reklamsız youtube deneyimim
- vegan olana saygı duyuyorum
- bence ne izlenir netflix var
- instagram alışveriş artıları ve eksileri
- kahve falının doğruluğu
- mutfakta boş duran kitaplık
- 5g teknolojisi riskli mi
- airbnb riskleri
- ziraat bankası puanları
- amazon iade süreci
- eti ürünleri değişti mi
- akrep burcu kadın özellikleri
- pınar et nereden alınır 2
- sigarayı bırakma süreci
- game of thrones finalinin hüsranı
- popeyes istanbul şubeleri
- / 7