• bugün (197)
  1. haftasonu arkadaşlar geldi, mangal yapalım dedik. kasaptan alma telaşı yok, hazır paketli et aldım marketten. pınar en bilinen markalardan ama içime sinmedi açıkçası. geçenlerde bir haberde etlerdeki su oranıyla ilgili bir şey görmüştüm, son kullanma tarihini iki kez kontrol ediyorum. tadı güzel olsa da bir tık şüpheciyim, herkese tavsiye etmem ama fiyatı uygun geldiğinde yıllardır alan var.
  2. şu yeni açılan Premium marketlerdeki soğuk dolapların önünde durup paketlerin ambalajına bakıyorum uzun uzun, almayı düşünmek bile yetiyor bazen.