• bugün (186)
2 entry daha
  1. iş yerinde iki müdürün de riski başa çıkar masasında bağıra bağıra kavga etmesi, içimde bir kırgınlık bıraktı açıkçası, biz çalışanlar ortada toz gibi kalıyoruz.