-
iş yeri ilişkilerinde en zor durum patronla sürekli çatışma halinde olmaktır. hemen hemen her ofiste biri ortamı germeyi beceriyor. kırk yıllık kardeşim demişken teknolojide şeffaf iletişim kadar önemlisi yok. bu kavgaları evirip çevirip messenger grup sohbetlerinde bitiremese ne yazık ki uzman kadrosu çağırmak gerekiyor arabulucuya.
dosya paylaşım yöntemleri ya da adaptif iş planlamasının ötesinde işin psikolojik boyutu aslen hepimizi zorluyor. her hafta gerilimli sohbetin toplantı müdürüne raporlarla anlatılması andavallı bir durum oluyor. kim kşkırtmış kim gücendirmiş onu bile müşkül bir şekilde kayıt altında tutuyoruz teknolojinin mutluluğa ermemizi sağlaması dilek değil zorunluluk.
bu tarz bakınız icin ekip yönetimi problemler, bir de çatışma çözüm yöntemleri.
- bugün (185)
- / 7
- a101 ürünleri kaliteli mi 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- kahve dünyası kalitesi 2
- kahve falı gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüşü
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- yakın doğu üniversitesi
- gettaksi çalışanı olmak 2
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- mcdonalds drive thru deneyimi
- n11 alışverişte satıcı riski
- sağlıklı yemek trendleri
- flo ayakkabı konforu
- trump avrupa nato muamelesi
- patron kavgasında çözüm
- altın fiyatları ve yatırım
- nato da adalet dengesi
- patron kavgası rezaleti
- tapu işlemleri hızı
- son dönem izlenesi netflix dizileri
- kahve falı
- atlas çağlayan davası
- lc waikiki kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- aşk acısı için çözüm
- blutv nin yerli dizileri neden tutmuyor
- tüp bebek süreci zorlu mu
- uzaktan çalışma sorunları
- patron kavgası normal mi
- köpek terbiyesi değişti
- / 7