-
eskiden arçelik bir makine alırdın, yıllarca hiç sorun çıkarmazdı. şimdi bir tane aldık, iki sene olmadı program atıyor, elektronik kartı arızalanıyor, servisle uğraş dur. o zamanlar tamirci gelirdi iki dakikada hallederdi, yağlı paçavralarla kurcalardı, simsiyah elleriyle çalıştırırdı. şimdi her yer bilmem ne modülü, yazılım yüklemeli. neyse ki, yine de arçelik başına bir şey gelse kimseyi yarı yolda bırakmaz ama, eski tadı yok, bir kere onu söyleyeyim.
- bugün (184)
- / 7
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi 2
- şener şen ve eski filmleri
- kedi sahiplenirken bilinmesi gerekenler
- dominosa alternatif ne kaldı
- mng kargo takip sistemi neden çalışmıyor
- a101 ürünleri kaliteli mi 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- kahve dünyası kalitesi 2
- kahve falı gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüşü
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- yakın doğu üniversitesi
- gettaksi çalışanı olmak 2
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- mcdonalds drive thru deneyimi
- n11 alışverişte satıcı riski
- sağlıklı yemek trendleri
- flo ayakkabı konforu
- trump avrupa nato muamelesi
- patron kavgasında çözüm
- altın fiyatları ve yatırım
- nato da adalet dengesi
- patron kavgası rezaleti
- tapu işlemleri hızı
- son dönem izlenesi netflix dizileri
- kahve falı
- atlas çağlayan davası
- lc waikiki kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- / 7