-
amerikan başkanı'nın son çıkışı yine ortalığı karıştırdı. trump nato'nun adil olmadığını söylüyor ama bu lafları duyunca insan ister istemez 'hadi canım sen de' diyor. sanki kendisi süper adalet dağıtıyor gibi. tüm dünya savunma bütçesine eli mahkum bakıyor bir de üstüne bize muamelesi yapıyor. neyse ki nato diye bir şey var da hala bir düzen oturtabiliyoruz.
şimdi sormak lazım: bu 'adil olma' meselesi sadece para ödemeye mi bakıyor? benim bildiğim ittifak dayanışması para çeki defteriyle ölçülmez. avrupalı müttefikler zaten üzerine düşeni fazlasıyla yapıyor. hani istedikleri silah alımlarını yapmadılar diye böle tepkiler pek samimice gelmiyor.
bu tarz bakınız icin savunma bütçe tartışmaları, bir de amerikan silah ticareti.
- bugün (185)
- / 7
- a101 ürünleri kaliteli mi 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- kahve dünyası kalitesi 2
- kahve falı gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüşü
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- yakın doğu üniversitesi
- gettaksi çalışanı olmak 2
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- mcdonalds drive thru deneyimi
- n11 alışverişte satıcı riski
- sağlıklı yemek trendleri
- flo ayakkabı konforu
- trump avrupa nato muamelesi
- patron kavgasında çözüm
- altın fiyatları ve yatırım
- nato da adalet dengesi
- patron kavgası rezaleti
- tapu işlemleri hızı
- son dönem izlenesi netflix dizileri
- kahve falı
- atlas çağlayan davası
- lc waikiki kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- aşk acısı için çözüm
- blutv nin yerli dizileri neden tutmuyor
- tüp bebek süreci zorlu mu
- uzaktan çalışma sorunları
- patron kavgası normal mi
- köpek terbiyesi değişti
- / 7