• bugün (188)
  1. kuryeye bağıran patronlar görüyorum da adam akıllı uygulama bile kullanamıyorlar, üstüne bir de kargoyu geciktirince 'sistem hatası' diyorlar. biraz derli toplu çalışın artık ya.
  2. patronlar birbiriyle dalaşınca biz çalışanlar arada kalıyoruz yemin ediyorum maaşım kargodaki gibi sallanıyor üst üste bindiriyorlar. geçen gün biri ötekine bağırırken bize çay söylemeyi unuttu rezalet yani.