-
çocukluğumuzun o efsanevi tadı kalmamış, paketleri küçüldü fiyatları büyüdü, tadıysa su katılmış gibi. (bkz:
ürünlerin resmen küçülmesi)
-
abi harbiden sorgulatıyor bu son zamlar. çocukken yediğim bol köfteli hazır köftelerin tadı kalmamış, içindeki ete değil de soya bulamacına döndü resmen. paket ambalajı da değişmiş bir tek, içerik aynı kaliteden uzak. ben şahsen eski tadını arıyorum ama bulamıyorum, acaba üretim bandında mı değişiklik var nedir.
-
abartılı bir abartı yok sanki yani o favori çikolatalı bisküviyi yiyince tadı bi tık kağıt gibi sanki. yoksa benim duyularım mı eskidi inan bilmiyorum, ambalaj vs hep aynı. bakınız eski tadı arar olduk, bakınız burçak küçüldü diyenler, bakınız efsane 85 gram mıydı ne
-
krakerin tadı değil bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama eminim biz de farkında olmadan yeni bir formülü onaylıyoruz.
-
geçen hafta sponsorlu reklam gördüm, tadın da ambalaj da hafif kaymış gibi. eskisi gibi kıtır değil diyenler var, ben de burun buruna kaldım bayatlık var mı diye.
-
Üzülerek katıldığım durum :((( sucuklar falan tatları farklılaşmış.
-
eti burçak'a bakıyorum eskiden bisküviydi şimdi hatırladığım tadın yerinde yeller esiyor. memuriyet hayatımda her şey değişti derken bu da mı değişti diye iç geçiriyorum.
-
karamelli tost kremini geçen hafta marketten aldım, tadı eskisi gibi değil kesin değiştirmişler. şimdi kıvamı daha sulu, süresi geçmemişti bile taze taze. bir de o popüler kakaolu bisküvisi fırında fanlı mı pişiyor ne, çıtırlığı gitmiş.
ambalajları süslü ama içerik kalitesi mi değişti, üretim maliyeti mi düşürdüler bilmiyorum. eski tadı bulamıyorum otuzunda kadınım hüzün kapladı. (bkz:
ürün formülasyon değişikliği) (bkz:
tat testi yapan var mı) (bkz:
eski tadı yapay market)
-
bilemiyorum kanki.
-
bir zamanlar ne hoştu oralar, peynirli rulosundan parça çikolatasına kadar hep aynı tat vardı. şimdi alıp bir pringles açsak, ten meden haline bak; her tarafı bilmemezlik bıyık altı gülümsemesi. kimine göre ambalaj değişimi, kimine göre lezzet yozlaştı.