• bugün (197)
  1. ekonomi takip etmeye çalışıyorum ama insanın canını sıkıyor resmen. herkes faiz inecek diye beklerken tcmb'nin kararları muamma. birileri diyor ki enflasyon düşecek faiz de düşecek, diğerleri faizi indirirlerse dolar uçar diyor. iki taraf da haklı gibi ama ortada bir belirsizlik var. ben artık kafamı kuma gömmeyi tercih ediyorum, kredi çekmeye niyetim yok neyse ki.
   tümünü göster