• bugün (197)
  1. bir arkadaşımda vardı, çalışırken acaba gerçekten çalışıyor mu diye kontrol ettiğim olmuştu. sessizlik konusunda iddialılar ama o kadar sessiz olunca insanın kafasına takılıyor, acaba deterjanı attı mı, su alıyor mu diye. yine de gece çalıştırmak için ideal, kimse uyanmaz. yalnız fiyatları da sessizliği kadar yüksek maalesef.
   tümünü göster