• bugün (192)
  1. izledikçe izliyorum bu twitter blue atağını. mavi tik olayı tam bir kafa karışıklığına dönüştü. parasını veren onaylı, parası olmayan eski tikitliler şaşkın. sanki şehirdeki eski bir apartmanın kapısına asılan yeni bir tabela gibi; herkes bakıyor, anlamaya çalışıyor. ama buradaki asıl mesele bence güvenilirlik. fiyatı indireyim derken bilgi kirliliğine çanak tutuyorlar. türkiye'deki kullanım oranı henüz düşük, bence yakında şehir efsanesi olup kaybolacak.
  2. twitter blue türkiye'ye gelince heveslenmiştim ama gördüm ki pek de iç açıcı değil. üstelik ödeme sistemi sıkıntılı. ben denemek için alayım dedim hesabıma onay işareti gelmedi ve param gitti. müşteri hizmetlerine de ulaşmak yok. hem dolar kuru yüksek hem de hizmet dandik. bence bu ücrete değecek bir özellik yok.