• bugün (193)
  1. twitter blue türkiye'ye gelince heveslenmiştim ama gördüm ki pek de iç açıcı değil. üstelik ödeme sistemi sıkıntılı. ben denemek için alayım dedim hesabıma onay işareti gelmedi ve param gitti. müşteri hizmetlerine de ulaşmak yok. hem dolar kuru yüksek hem de hizmet dandik. bence bu ücrete değecek bir özellik yok.
   tümünü göster