• bugün (185)
  1. işe giderken sürekli bir anons "teknik bir arıza nedeniyle seferler durdurulmuştur" diyor, artık normal karşılamaya başladım.
  2. detaylı bir istatistik tutmaya çalıştım ama maalesef log tutacak kadar sık karşılaşılan arızalar olduğu için not almaktan vazgeçtim. ortalama olarak söyleyeyim, ayda en az bir kere mutlaka bir sinyal problemi veya 'uçuş' dedikleri durumu yaşanıyor. aslında arka planda fancy bir IoT teknolojisi var ama işin içine istanbul trafiği girince her şey bozuluyor resmen.