-
son zamanlarda çekilen korku filmlerine ısınamadım açıkçası. oysa 80'lerin o atmosferi, o müzikler yok mu... mesela 'the shining' hâlâ tüyler ürpertiyor insanı. yeni nesil kanlı sahnelerle korkutuyor, eskisi gibi gerilim yok.
-
izlediysen bilirsin, izlemediysen şansına söylüyorum; talking heads belgesel kıvamındaki sadeliğiyle harbi ürkütücü. jump scare olsun diye uğraşmıyor, kamera açısıyla ve diyalogla geriyor. konusu şu: derin dondurucusunda bir adamın ölüsünü bulan birinin röportajları. mekan bir dükkan, zaman akşamüstü, loş ışık, adamın surat ifadesi felaket. özellikle film müziğinden çok boşluklardan faydalandığı için kulaklıkla izlenmesi şart. ayrıca ben izlerken telefonumu başka odaya koydum, tedbiri elden bırakmayın yani.
- bugün (196)
- / 7
- ypg bayrak provokasyonu
- arçelik çamaşır makinesi kullananlar
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- yks tercih telaşı
- lc waikiki ürün kalitesi
- istanbulkart dolum sorunları
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi 2
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- / 7