-
ah be eski günler, hat alınca bir ömür kullanırdık. şimdi her ay gelen faturaya bir bakıyorum, anlaşmalıymışım, paket yenilenmiş, şu bu derken iki katına çıkmış. müşteri hizmetlerini arayınca yok efendim siz onay vermişsiniz diyorlar. meğer her tıkladığımız tuşa 'evet' demişiz. eski nesil olarak bu oyuna alışamadım gitti.
- bugün (197)
- / 7
- amazon iade labirenti
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi
- vodafone yurtdışından böyle görünüyor
- aslan burcu erkeği
- tarkan mı mustafa sandal mı
- istanbul un en iyi dönercisi
- türk telekom altyapı hız sorunu
- borsa rekor kapanışının sırrı ne
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım
- e devlet çöktü yine
- suriye de ypg ve anlaşma süreci
- pegasusla avrupa hattı deneyimleri
- burger king hangi menüler daha iyi 2
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- kemal sunal izleyen kalmadı
- akıllara durgunluk veren teoriler
- hemen izlenecek netflix yapımları
- euro ne kadar olur bu yıl
- sütaş süt ve ürünleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- bekonun dayanıklılık sırrı
- atlas çağlayan davası ne oldu
- bursada toplu taşımaya zam
- starbucks türkiye pahalı mı
- teknosa taksit avantajları
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- ev sahibi korkusu olmaz
- şehirde dizi seçimi tarzı
- toksiğin kırmızı çizgileri
- kanada göçmenlik hayal mi k bus mu
- / 7