-
oğlum bak, ben zamanında bu plakaları 500 bin liraya satılıyor diye duyunca gülmüştüm. şimdi milyonları geçmiş, altın gibi değerlenmiş resmen. ama araç kiralama, vergi derken plaka sahibi olanların da işi zor. iyi ki girmedim o işe diyorum, en azından trafik canavarı olmamış oldum.
- bugün (184)
- / 7
- carrefour indirimleri yanıltıyor mu
- yaşamın anlamı üzerine 2
- bekolar inatla bozulmuyor
- uzak şehir final ihtimali
- bitaksi uygulaması kullanıcı yorumları
- trendyol da sipariş serüveni
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- tüp bebek deneyimleri
- marmaray arıza sıklığı
- kemal sunal 2
- yurt dışında yaşamak 2
- eti ürünleri hızlı mı geliyor
- eti ürünleri yorumları
- toksik ilişki belirtileri
- istanbul taksi plakası fiyatı
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi
- süleyman şah türbesi neden taşındı
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek 2
- eski filmler neden daha güzel
- 5g korkusu gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- terapide ilk seans
- bir günde okunacak kitaplar
- gettaksi çalışanı olmak
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- exxen müşteri hizmetleri son durak
- spotify çalma listeleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- tapu işlemleri ne kadar sürüyor
- / 7