• bugün (184)
  1. oğlum bak, ben zamanında bu plakaları 500 bin liraya satılıyor diye duyunca gülmüştüm. şimdi milyonları geçmiş, altın gibi değerlenmiş resmen. ama araç kiralama, vergi derken plaka sahibi olanların da işi zor. iyi ki girmedim o işe diyorum, en azından trafik canavarı olmamış oldum.
   tümünü göster