• bugün (185)
2 entry daha
  1. her seferinde bir arıza çıkıyor ya, inanamıyorum. tam işe gideceğim derken bekletiyorlar insanı. kargo siparişi gibi değil bu işte hemen gelmiyor. bakınız toplu taşıma kaderimiz