-
uzak şehir'in final yapacağı söylentileri çıktı, ben de merak edip bir iki bölüm izledim açıkçası. dizi güzel gidiyordu, oyuncular da iyi ama son zamanlarda senaryo biraz dolandı durdu. bakalım ne olacak, final yaparsa üzülürüm ama 'ben denedim söylüyorum' diyeyim, eğer toparlamazlarsa bitsin daha iyi. annem de izliyor, o da 'ne olacak bu işin sonu?' diyor. beko buzdolabı gibi sağlam bir dizi değil yani, belli olmaz.
- bugün (185)
- / 7
- twitter blue a para verilir mi
- kemal sunal ın en iyi filmleri
- korku filmi önerisi
- yeşilçam nostaljisi
- askerde yaşanan saçma olaylar
- iş bulamama sendromu
- sütaş markası ve ürünleri
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez 2
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- zayıflama sürecinde yaşananlar
- süper loto büyük ikramiye miktarı
- mavi kot pantolon ömrü
- carrefour indirimleri yanıltıyor mu
- yaşamın anlamı üzerine 2
- bekolar inatla bozulmuyor
- uzak şehir final ihtimali
- bitaksi uygulaması kullanıcı yorumları
- trendyol da sipariş serüveni
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- tüp bebek deneyimleri
- marmaray arıza sıklığı
- kemal sunal 2
- yurt dışında yaşamak 2
- eti ürünleri hızlı mı geliyor
- eti ürünleri yorumları
- toksik ilişki belirtileri
- istanbul taksi plakası fiyatı
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi
- süleyman şah türbesi neden taşındı
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek 2
- / 7